همین حالا بسته سی روز تا پیروزی را خریداری کنید تا علاوه بر تخفیف ویژه ؛ یک هدیه ویژه از بارسا دریافت کنید

عضویت در خبرنامه

30 روز

وب سایت آموزشی، تخصصی 30 روز

اخبار و تازه های سایت

خانه اخبار و تازه هاگزارش تکان دهنده راجع به قیمت انگیزه در ایران در مقایسه با کشورهای پیشرفته

گزارش تکان دهنده راجع به قیمت انگیزه در ایران در مقایسه با کشورهای پیشرفته

گزارش تکان دهنده راجع به قیمت انگیزه در ایران در مقایسه با کشورهای پیشرفته


خبرگزاری روز نو :
حالا که موج جدیدی از برنامه‌های تصویری انگیزشی مثل «۳۰ روز تا پیروزی» اثر علی میرصادقی جای خودش را بین مردم باز کرده است، واکنش مردم به قیمت این مجموعه بسیار متفاوت است که بعضی فکر می‌کنند گران است و بعضی فکر می‌کنند که ارزان و مناسب است. به همین خاطر دست به تحقیقاتی زدیم تا ببینیم قیمت برنامه‌های انگیزشی و تغییر و تحول، در کشورهای دیگه چقدر است؟


گزارش تکان دهنده راجع به قیمت انگیزه در ایران در مقایسه با کشورهای پیشرفته
در اولین اقدام به سایت برایان تریسی مربی زندگی معروفی که بیش از ۴۰ عنوان از کتاب‌هایش به فارسی ترجمه شده است را بررسی کردیم. قیمت یکی از پک‌های DVD های او ۱۳۸۰ دلار بوده که به تازگی به خاطر سال نو قیمت آن به ۹۹۰ دلار کاهش داده شده است. (یعنی چیزی نزدیک به ۴ میلیون تومان!)


به سایت سخنران معروف دیگری مثل آنتونی رابینز رفتم و آنجا دریافتم که هزینه‌ی همایش‌های او برای دو روز نزدیک به هفت میلیون تومان است و قیمت DVD های انگیزشی او حدود پنج میلیون تومان است.


معروف‌ترین نمونه اینگونه برنامه‌ها در کشورمان مجموعه‌ی سی روز تا پیروزی است که هزینه‌ی یک پک کامل آن حدود صد هزار تومان می‌باشد.


فعلاً خداروشکر تورم سراغ اینجور کالاها نیامده است. امیدواریم با قیمت پایین اینگونه برنامه‌ها در کشورمان مردم سریع‌تر سراغ یادگیری مهارت‌های کنترل خودشان، افزایش اعتماد به نفس و خود باوری بروند تا بتوانند با آموزش بیشتر دست به کارهای بزرگتری بزنند.


لینک خرید دی وی دی های انگیزشی سی روز تا پیروزي

تاریخ : 1395/10/14